wtorek, 22 lipca 2014

MAXI FLORAL

Witam !
Tak jak obiecałam dzisiaj stylizacja urodzinowa. Ponieważ mam to szczęście, że obchodzę urodziny latem to mogę pozwolić sobie na zwiewne kolorowe sukienki na tą uroczystość, co bardzo lubię.
Więc właśnie i tak zrobiłam w tym roku. Postawiłam na sukienkę maxi i ramoneske,
ponieważ częściowo impreza odbywała się na zewnątrz,
musiałam być przygotowana na wieczorne ochłodzenie i zarzucenie czegoś na ramiona.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się połączenie lekkiej sukienki z ciężka skórzaną kurtką !
Zapraszam do oglądania i polubienia profilu na fb: FadoFashion !!
<3 Całuję Kochani! <3













Sukienka-Stradivarius
Kurtka- Allegro
Zegarek-Parfois



12 komentarzy:

  1. super stylizacja! bardzo mi sie podoba:)
    obserwujemy?
    http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wzór sukienki, podoba mi się też kopertówka, lubię takie w trochę większych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, całość jest genialna !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !! Motywujesz o dalszej pracy nad blogiem !! <3

      Usuń
  4. świetnie to wszystko dopasowałaś <3 pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna, szczególnie podoba mi się jej tył, lubię taki fikuśne plecy ;) Bardzo pasuje do Ciebie taka kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń