wtorek, 22 kwietnia 2014

JEANS

Witam !!!
Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, dlatego mam potrzebę troszkę rozjaśnić stylizacje.
Wybrałam jasny jeans i delikatne dodatki w kolorze nude, choć nie jestem fanką pastelowych zestawów. Moja ciemna karnacja nie zawsze pozwala na takie jasne barwy i wtedy czuje się źle i zbyt cukierkowo. Mam nadzieję że ten zestaw jednak mnie nie przesłodził i jest kobieco oraz elegancko, czyli tak jak lubię najbardziej.
Miłego Słonecznego Dnia Wam życzę i ściskam !!!
                                                   
                                                    







 
Koszula -Stradivarius
                                                                Spodnie- Pull&Bear
                                                                Torba -Zara
                                                                Buty -Allegro
                                                                Zegarek -Parfois

7 komentarzy:

  1. Świetna Stylizacja! Pięknie wyglądasz! :-)

    Czytałam na forum na Modnej Polce że szukasz jakiegoś aparatu,ja miesiąc temu kupiłam aparat cyfrowy,zapraszam na mojego bloga aby zobaczyć jakie robi zdjęcia jeśli Ci się spodobają podam Ci nazwę,model tego aparatu aparat kosztuje ok.400 zł,a przy okazji Klikniesz w linki w ostatnim poście,i baner na blogu z Sheinside ? To dla mnie bardzo ważne
    Pozdrawiam marbelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny set, lubie takie klasyczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny total denim :) I dodatki nude świetnie tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za te miłe słowa :) Pozdrawiam !!

      Usuń
  4. Total jeans look jest super! Pozdrawiam
    www.lovefashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i taki miły komentarz !! Pozdrawiam :)

      Usuń