piątek, 9 maja 2014

BABY BLUE

Witajcie !!
Kolor baby blue to zdecydowanie kolor tego sezonu, możemy go znaleźć w każdej sieciówce.
Ja swoje perełki upolowałam w Stradivarius i to nic dziwnego, bo większość moich rzeczy pochodzi właśnie z tego sklepu. Bardzo lubię wszystkie odcienie niebieskiego i cieszę się bardzo że mam w czym wybierać. A jak jest z Wami, lubicie odcienie niebieskiego ?? :)
Buziaki !!! 
                                                         






  
Kurtka/ Stradivarius
                                                                  Bluzka/ Stradivarius
                                                                  Spodnie/ Pull&Bear
                                                                  Buty/ Stradivarius
                                                                  Kopertówka /Stradivarius
                                                                  Naszyjnik/ Zara
                                                                  Bransoletka /Apart

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura. Całość z resztą bardzo przypadła mi do gustu. Torebka i buty <3
    Zapraszam do mnie ;)
    Dodaję do obserwowanych, o widzę, że warto będzie wrócić na Twoj blog ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za pozytywny komentarz <3 Chętnie zajrzę do Ciebie i na pewno poinformuje o możliwości obserwowania :)

      Usuń
  2. Niestety nie widzę ikonki z możliwością dodania do obserwowanych. Daj znać jak się już to pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń